hemma nu.

hejhejsötnosar.
nu är jag äntligen hemma behövde ju inte vänta särskilt länge på lisas mamma, härligT!
har precis fått reda på att två av mina kusiner tyvärr inte kommer det suger, det är dom ända jag kan vara med, alla andra är små, så tänkte fråga ifall fanny vill komma hit och sova här. så det kan säkert bli roligt iallafall, vet ni vad? jag har kommit på en andledning varför jag inte har skrivit det är för att jag har haft så himla mycket att göra med skolan och skolan kommer ju alltid före, sista veckan innan vi slutar skolan för terminen så har jag tre prov
litteratur, matte, och franska prov ;o
tkr det inte låter särskilgt kul usch!
jag fyllde ju år igår så fick min älskade kamera! fyfan vad jag har längtat nu lovar jag att lägag ut hur mycket bilder som helst. eller jag ska iaf försöka. det låter väl bra?
kanske det till och med kan bli roilgt att läsa min bildlösa blogg. varför jag inte kan ta kort på min data, är svaret att det kan jag, bara det att jag blir aldrig nöjd på bilderna här. så där kom svaret varför jag inte tar så mkt bilder med min data. dessutom kan jag ju inte ta med den när jag ska gå någonstans till exempel gå ut och gå eller ngt sånt.
nu ska jag göra min mamma glad och hjälpa henne städa (:
love/ linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0