GBG HERE I COME!

hejhallåå, haha vad var det för ngt hejhallå haha. jag ska till göteborg idag ju, och jag längtar as mke. har inte vart där sen i somras. så vi ska åka tåg upp åså, kommer säkert bli sjukt myys, har med mig kameran så det blir nog en hel del bilder. missar tyvärr fotbollen det skulle vart i katrineberg (stavning) så vet inte om jag skulle orka åka dit ändån.
igår blev det en mysig hemm kväll med tv och massor av godis, kollade först på robinsson haha, hade verkligen inte ngt att kolla på sen typ zappa jag i en halv timme klockan tio började jag se på vita nätter beck. klockan tolv gick jag in på mitt rum och kollade lite på wallander läckan men somnade. var så himla trött igår så klockan är nu halv nio så jag ska gå och äta frukost sedan blir det att duscha göra i ordning mig och sen blir det göteborg.
längtar så fruktansvärt mke nu har inte gjort det innan. men jag ska iaf gå på gasten spökhuset, det är så kul att vara där xd
även fast dom skrämmer livet ur mig, har aldrig varit där nu på hösten, men det ska tydligen typ vara stjärngossar, och lucior det har jag även läst på liseberg.se men det verkar ju ändel läskigt där ja.
men nu får jag ta och äta mina mackor och dricka lite oboy.
love/ linnea


Kommentarer
ameliaa

men bajsa på dig, jag vill också åka till göteborg =( <33

2009-12-04 @ 10:22:34
URL: http://ameliaastuart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0