fars daag.

hejsan, nu sitter jag hemma på mitt ''rena'' golv, ska städa nu dagen har tillbringats hemma hos mormor och morfar eftersom det var farsdag, då var alla kusinerna där så vi gick ut och typ gick runt och kollade, vi åt älgkött inte det godaste men helt okej. har pluggat nu sen jag kom hem sjukt segt men man måste ju om man ska få bra betyg i åttan, och om jag ska få mvg så får jag nog lägga på ett kål. jag har kommit fram till att när jag blir vuxen ska jag ha ett mysigt café men vet inte om man behlver ha så jätte bra betyg för det ska väl inte vara så svårt att ha ett café ?
aja, det vill jag jobba med när jag blir stor. asåå, det funkar typ inte att göra video inlägg, även fast jag är medlem men man kan inte se mig när jag gör det , så är det ngn som kan får ni gärna säga till. ikv kommer nog lisa hit och ser på ensam mamma söker, hon har även sovit hos mig inatt det var kul, såg på lite film åså.
skype dampade loss helt totalt igår, men idag är det bättre men inte bäst. just det ebba har kommit hem!!!
hare saknat henne så himla mkt! så det ska bli kul att få träffa henne imon, nu ska jag ta och göra lite popcorn i min nya popcorn maskin :D
all love to you
// linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0