dåliggttttt...

hejsan, sitter i soffan och har precis kollar klart ullared.
det är skit segt nu här på blogg.se så det blir inget mer inlägg ikv, skulle egentligen viljat lägga mig i sängen och se en film men måste sitta uppe till tio här i soffan och vänta på tvätten som jag ska hänga upp bara för att jag måste ha kläderna imon så det blir att sitta här nu inte helt kul men jag klarar mig. jag har verkligen ingenting att göra så kommer stänga ner datan och kolla lite på tv nu.. dessutom är jag ganska trött så vill kolla på film eller se på alla andra avenyn avsnitt jag har missat men det får bli efter tio..
nej nu ska jag minsann gå och fixa mig tvätta bort smink osv.
puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0