plugguschja!

hejsan, är det ngn mer som håller med om att det är så fruktansvärt tråkigt att plugga?
fy ja! skulle aldrig orkat med att vara lärare och få ge läxor till barn ;) har suttit och kollat lite på svenskan den är rätt svår, eller nej.. typ lite blandat. det sista provet kvar innan det är lov, då blir det slut på pluggandet för ett tag iaf.
det känns skita skönt. jag har precis duschat och tagit på mig en ren pyamas, och har upptäckt två otäcka saker mitt i fejjan ;o
ensam hemma är på på tv, sitter och klagar på att en har så fruktansvärt dålig stil.
just det jag kom på att jag såg ju på flickan som lekte med elden innan den var typ den bästa filmen jag har sett! så dne borde alla se för den var verkligen bra! usch jag blev så himla rädd på ett ställe shiet! jag tappade till och med datan, hhahhhhahaha, kom på tänk dom på bion dom borde tappat alla sina popcorn oj vad sugen jag blev på det nu :)
nu kom mamma med nässprayen som köpte innan idag till mig. den andra är helt slut så satt i ungefär en kvart imorse för att få i en näsborre, men nu har jag en ny och det känns hur bra som helst!
det är daniella som har smittat mig bajs på henne då kan man säga..
så nu ska jag gå till toan och snyta mig så jag kan spraya in ;)
blir nog inte ngt mer inlägg, ikv men får se om det blir imorn på morronen (om jag hinner förstås)
det blir nog bra.
puss och godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0