nattii, snart iaf ;)

hejhej!
eller godnatt kanske låter bättre? klockan är ju trottsallt 00.48
eller just nu när jag skriver det. julen har varit skit kul eller iaf med alla paket!
snart ska jag till stockgolm och det ska inte ni! på torsdag drar jag med tåget med resten av familjen och ska försöka uppdatera hyffsat ofta, jag har inte bestämt riktigt vad jag ska ha på mig än. har ni det?
jag tror jag är lite efter (A)
men jag har ju iaf en tanke på vad jag ska ha på mig, jag skulle igentligen åkt upp till kungsbacka med ida imon men det gick typ inte.. hade verkligen behövt att åka upp dit! men det blir väl att gå ner till stan här i falkenberg ist.
nej just det.. det är ju fan stängt imon eller vet nt.
hoppas inte ..
jag har märkt att det är ganska många som kommer in på min blogg, enligt räknaren så jag tkr dom som läser kan kommentera lite också deal or no deal?!
ska svara på frågorna snart kanske imon, who knows? inte jag iaf ;)
puss och godnatt, nu ska jag bädda ner mig och se film <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0