LOOOV DET GILLAS!

HEJ JAG ÄR GLAD GLAD GLAD.
det är snart lov! ska på skolavslutningen alldelles strax det är underbart att ha lov om en halv timme!
söder skolan värkar redan ha fått lov. tror dom hade det igår kväll det hade ju förstås varit mkt bättre. men det är inget man kan göra åt. jaja ska åka strax pappa skjussar oss!
idag är jag ensam hemma så jag tror jag ska städa upp lite på mitt rum och sen typ baka lite
pepparkakor? eller ngt annat?
kanske jul godis! det får det bli :]
jag skrev inte igår men jag var verkligen inte sugen på det! var iaf med lisa och kläddegranen och åt hos henne det var hur mysigt som helst! ni ska snart få alla idol bilder jag har tagit men det får nog kanske bli i eftermiddag när jag har hittat batterier.
igår var det tomte f´promenad i skolan det var hur jävla kallt som helst! seriöst jag hållde på att dö!
uschuscj. jag tror istiden har kommit ;o
hoppas det inte blir kallt inomhus nu också men det blir det nog inte.
ganska kort inlägg om jag får säga det själv. men hyfsat långt för ett morgoninlägg.
skriver när jag har kommit hem
pusinususususuus <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0