JAG HANN!

hejsan, jag har typ stressat ihjäl mig nu på morgonen bara för att jag ska till tandläkaren snart.
fyfan jag vill verkligen inte dit hatar tandläkaren! men det är ju sånt man måste göra. jag hoppas jag inte får tandställning det har ju vart tal om det ända sen jag hade det sist, och då hade jag rälls fast bara på dom tänderna längst in, så det syntes ju inte men det kändes! pinnarna stack in i tandköttet och jag fick sätta på några vax saker på den som smakade skit. usch det var en mardröm verkligen!
idag ska jag sova hos lisa, vi skulle igentligen sovit imorn men då skulle hennes bror komma hem så det passade bättre idag, det blir säkert hur kul som helst! ni får inte se min outfit nu iaf! jag ser på fullt allvar hemsk ut bara flr att jag har stressat åså, så jag tog bara på mig ngt och smink har jag inget heller. tyckte det var onödigt eftersom jag ska duscha direkt när jag kommer hem. jag har borstat tänderna precis så att jag slipper på skäll för det, jag har glömt att äta frukost och det hinner jag knappt nu. får se om jag äter när jag kommer hem (om jag är hungrig)
jag längtar så fruktansvärt mycket till julafton.
aja, vi hörs sen!
/ linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0