hihallo.

rinde till min mobil, så var det telefonsvarare haha fyfan! den är hur gammal som helst och lyder '' hi hallo du har kommit till linnea jag kan tyvärr inte ta imot ditt samtal men lämna ett meddelande efter singnalen så ringer jag upp så fort jag kan hejdå!'' haha usch så äckligt ful och liten jag låter! jag har iaf gjort i ording mig nu (lägegr upp min outfit snart) och ska strax in på mitt rum och fixa lite. varför jag inte har börjat städa är för att jag har kammat och varit ute med hunden, för att visa för mamma och pappa.
men nu blir det storstädning! jag ska ner till fynda sen med pappa och köpa lite saker till min lilla julgran och en ljusslinga till mitt rum, sen hittar jag nog massa annat också.
tänkte ringa lisa nu och fråga ifall hon kanske vill hänga med.
skriver sen.
hej så länge / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0