hejhej, eller ah.

shuuuuueee.
skoja. men jag är inte på sovhumör! borde egentligen sova så jag kan sova bort min förkylning.
jag är redan klar har smörjt in mig och lite sånt, inte likt mig ;o
ser på film nu så ska försöka gå ner i varv som man säger, om det går är lite för pigg eftersom jag sov innnan.
jag funderar påom jag ska spruta in nässpray men vet inte om jag får dte eftersom redan har gjort det innan, men antar att det är okej. haha tänk om det inte är det, men det är väl intee så farligt elr? ;0
mina naglar är lila lalalala hahah...
såg ullared innan haha morgan (L)
haha han är lite för mkt, och dom där maggan och gittan xd
och om inte tala om mattias han och hans blonda mamma, att det ens finns så knepiga människor :]
jaja ska kolla lite på bdb innan jag kollar vidare på filmen, har flera vänner att kolla har inte kollat på hela daagen ;)
shiet vad mkt smilsar det bev ;)
oj en till, haha nej skoja..
men ska kolla bdb nu som sagt jag är allt för pigg för att se på film!
ajaa pusssiinssijsijsis
ahahahhahahahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0