GOMIDDAG

jag har precis kommit d´hem från stan var där med mamma men fick åka vidare lika fort som vi kom dit. om ngn har hört det uttrycket?
iaf så var det HELT stängt nästan förutom jc där jag var igår. jag ska lägga upp lite bilder från när jag var i göteborg på liseberg med fanny och hennes familj strax. när jag har skrivit klart. jag och mamma åkte vidare till mataffären där jag köpte eller mamma betalade ju självklart, ehm jag köpte en baguett (stavning) och julmust som jag åt innan med skinka åså jätte gott! ikv ska vi äta kyckling skönt att slippa julmaten nu det har varit jätte jobbigt att äta det men nu är det över som tur är ;)
jag köpte även en tidning FRIDA den var hyffsat bra faktist ska nog börja prenuminera (staving) på den fem nummer för 99 kr annars kostar 26 nummer alltså ett helt år det kostar 700 ;o
fett dyrt! ;o
så ska nog ta detta erbjudande.
nu får ni bilderna pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0