GOKVÄLL!

hejsan. nu har jag bestämt mig.. jag vill börja blogga igen, frågan är om jag klarar det.
är ju inte bäst på uppdatering det vet ni ju. hur som helst idag är det lucia! så man får väl säga glad lucia eller hur säger man he-he.. ngt i den stilen kan jag tänka mig. dagen har varit okej nt toppen men okej, vaknade vid tio tiden av att mamma och julia pratade och smällde i dörrar blev lite lätt irriterad på dom så dom fick en rejäl utskällning av mig ;)
nej men somnade ganska sent igår pratade med adrian och fanny på skype till typ 12 sen kollade jag på lite olika filmer så det blev ganska sent. iaf så gick jag i pymas typ hela morgonen till typ 1 då jag tog på mig mina fotbolls kläder var verkligen inte pepp på att spela eftersom det vart styrketräning det är ju inte min favorit sak. men man får ju gör som dom säger.. när jag kom hem duschade jag och smörjde in mig osv.. sen kom lisa över och hjälpte mig jul städa på mitt rum så satte jag upp nya gardiner lite åså. just nu så sitter jag på mitt städade rum med levande ljus och massa mys (;
ngt som jag verkligen ser fram imot är nyår, jag med familjen åker tåg upp till stockholm och firar med alla där. okej kanske inte alla men några vi känner, det blir nog ett jävla röj där vi är tio ''barn'' och och åtta vuxna. jag längtar oerhört mke. det är nog inte så många som vet men jag har faktist bott i stockholm ;o
jag föddes där och bodde där i två år. men sen flyttade vi ner hit till falkenberg eftersom mormor och morfar bor här åså. och mammas syskon. jag vet nt hur det kommer sig att vi bodde i stockholm liksom pappa kommer fårn övik och mamma här ifrån falkenberg så liksom ingen av mina föreldrar är därifrån menmen..
jag längtar till den 18;onde februari då jag sticker till thailand längtar så mkt efter värmen var ju där förra året och jgag saknar et så enormt! + att jag längtar skita mke till julafton det är mke som händer nu ;)
fyfan vad jag har ont i mina händerna nu. såsom jag har skrivit ;)
aja puss love youuuuu z<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0