Godeftermiddag :]

hej ni.
jag suger på uppdatering så alla vet, men på jullovet blir det en massa inlägg det kan jag lova er!
tänkte skriva lite i skolan men hann inte hade fullt upp att kolla massa hemska grejor på aftonbladet med emma och lisa. jag behöver igentligen plugga på svenskan men jag har nte ork för det.. så ska nog se på flickan som lekte med elden ist ;)
haha inte bra lille linnea.. IDAG VAR DET SISTA DAGEN I SKOLAN!  gissa vem som är glad?!
jag tror ni nästan gissade rätt. men rätt svar är iaf LINNEA WOHHHOOOO!
hhaah, imorn skulle vi göra ngt först och sen se på film i aulan ngt jul aktigt jag får ävl hoppas att det blir mysteriet på greveholm, hahadet kommer det inte bli men jag vill att det ska bli det den är ju faktist bra (a)
jag har kommit på en idé men det får ni vänta att se till på fredag eller imorn, får se vilken dag som blir bäst ;)
har ngn annan sett flickan som lekte med elden? det är ju uppföljaren till män som hatar kvinnor oerhört bra film men lång!
jaja, jag ska sluta tjata det är också vad jag ska sluta att göra ;)
OBS. smilis igen ;)
he-he
vi hörs sen.
pussss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0