OC hela dagen lång gotttt°

Murrr! ahhaa mors, sitter och kollar på OC har blivit helt beroeende av det igen, hyffsat gott ändå. bara att jag inte orkar plugga bara för det. Idag har jag typ inte gjort någonting, pluggat lite matte SOVIT och kollat på OC. Slapp dag eller vadå? Aja orkar fan inte va social när jag är såhär trött, iofs är ju pigg nu. WHATEVVAA.
Asså det finns inte ord hur mycket jag älskar OC det är så jävla fuckingbra helt sjukt, efter jag är klar med OC ska jag typ kolla på om oth. Det äger hyffsat rejält de med. Aja imon blire ju skola, har matte och franska prov imorgon TAGGAA GÄRNET NURÅ, fast nä. Aja skola först då, och sen imon kväll så blire tjejkväll hos ida och det kan man ju tagga! feettt gott, så himla kul att träffas alla tjejer. Tyvärr kan inte fanny och emma vara med, men det blir nog bra ändå!
HAha tråkigt inlägg men vafan, lev med det hörni.
PEACE OUT


Kommentarer
Fia

Såååå fin blogg !! gud vad jag älskar den !! <3

jättefina bilder också, sjukt söt du är ((:

2011-05-08 @ 21:01:41
URL: http://fiaslillasnygga.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0