döööd

Hallåå! Jag är verkligen heeelt idag. Har typ cyklat två mil?! Haha likt mig, eller nej.
Det var så sjukt jävla varmt så jag höll på dö seriöst, men lite färg fick man ju. Gott!
Nu har jag typ sovit bort hela eftermiddagen rätt gott de med, Mamma kommer hem vid sju, ska egentligen äta nu men är typ inte hungrig. Imorgon är jag typ ledig, eller asså vi har operation dagsverke så ska typ städa tvättstugan så är jag ledig imorgon nästan. Sen på eftermiddagen vid 4 ska jag ner till kyrkan för att ta konfermationskort, seeegt! Men det är typ värt det. Sen på torsdag ska jag ju cykla till varberg med hela gänget och tälta där vid någon sjö, blir säkert as mysigt. Men vafan 3 mil en sträcka? Det lär ju jag aldrig orka. Aja vi får se.
Puss

helt otroligt ofräsh bild, men jag tog vad som låg på skrivbordet orkade inte leta upp annat.


Kommentarer
linnea

allt bra?

2011-05-10 @ 19:50:14
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0