ingen tröttis här inte..

är as utvilad idag så jäkla skönt! vaknade tillochmed av mig själv och somnade as sent igår så det här hur skönt som helst. Har hur mycket tid som helst på mig för är nästan klar ska bara ta på mig lite kläder, vi ska vara där 11.15 så det blir sööft! Mamma har redan gjort iordning min mat jag bad om kyckling sallad, så kommer hon hem med något grillspett med pastasallad, aja det funkar det med. Nu ska jag ta på mig och sedan facebook hoho äälska!
åh just det, mådde verkligen as illa igår kväll, så när jag ställde mig upp var jag yr och höll på och spy så somnade med smink och hela köret på, HATAR DET!
bjuder på en liten morgon bild!

seriös och allt med!
i hate when people are so false liket you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0