österrike!

Imorgon drar jag till österrike, hur kul?! har laddat med filmer och musik i bilen. Har även packat lite idag. Fick inte med mig så mycket hem ifrån ikea någon data platta typ ingenting, garderober fick vi iaf köpt! Var med mamma och handlade innan med, haha man ska verkligen inte ha med mig för att handla eftersom jag är expert på att tjata kommer man alltid hem med saker man egentligen inte skulle köpa haha. Men köpte iaf godis och läsk och sånt till bilresan imorgon hur skönt som helst. Åker vid två så hinner nog uppdatera innan pusseen!

fyfan vad grymt det kommer att bli. TAGGAA NU EMMA!


Kommentarer
Emma

TAGGAGAAAAAA SOM SAATAAAAAAAAAN! :D:D:D<3

2011-02-24 @ 22:52:34
URL: http://eemmahallgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0