me right now!

helloooo. vaknade as tidigt idag av att morfar stod och tog ut dom gamla garderoberna i mamma och pappas rummet. Så det blev ingen sovmorgon idag inte! Nu ska jag packa det sista jag ska ha med mig i bilen till österrike och alla andra nödvändigheter, håller på att ladda båda mina kameror nu så det blir nog en massa bilder därifrån! kommer blir så jävlaaa gyrmt! AJ SOM FANNNN! slog nyss datorn rakt i tinningen fyfan vad ont det gjorde;s
Aja skulle bara uppdatera me a little nice huuh? vi hörs snart antar jag!
färdig duschad och sminkad härligt!


Kommentarer
cornelia [FOTOBLOGG]

HA DET GRYYYMMAST NU!

åk åt mig med :D hahaa, pusss <3

2011-02-25 @ 11:29:05
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0