MIN DAG!

åh det här är verkligen min dag får tillomed sluta tidigare bara för att min lärare var sjuk jippiee!
blev as sötsugen när jag kom hem så skulle egentligen bakat men icke ja niicke! eftersom jag ska vara nyttig får det bli keso och frukt nyttigt värre?!
idag har jag inget planerat eftersom jag inte har några läxor eller något så ah får se vad jag hittar på ska iaf se lite på glee åh älskar det! håller på att ladda ner OC med alla säger ju att dte r jätte bra så får lah se lite på det med!
ÅHHH DET SNÖAR UTE VILL INTE HA MER SNÖ NU! det räcker faktist vill ha vår!
ohyes, nu fråga cornelia ifall jag ville med ut och spela hockey såklart jag vill, ååh min dag asså.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0