godmorgon!

godmorgon söndag!
lisa har precis stuckit och jag sitter och kollar på the blind side som jag precis laddade ner verkar jätte bra så ah tog mig ann och såg den!
cornelia är på fotboll nu, men ska träffa henne lite senare vi ska typ se film, kuuuul!;d
aja såg världens läskigaste film innan, visar trailer sen, det var någon mamma hade hyrt och det stog thriller på den och inte skräck, aja den var faktist bra förutom aatt den var riktigt jäkla läskig.
typ handlade om skitsofren (stavning?) och massa häxor voodoo och liknade haha låter jätte cp, men den var riktigt läskig visar som sagt den sen. nu ska jag kolla vidare på the blind side nu så jag inte missar något.
pusssssssss


Kommentarer
emma och julia

Följ våran blogg på Bloglovin :)

fin blogg!

2011-01-16 @ 13:18:22
URL: http://hansenochdurand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0