CRAZY NIGHT

helt otroligt rolig kväll igår med bra folk, har int skrattat så mycket på väldigt väldigt väldigt längee!
först kom jag lisa och cornelia till dannie vid halv sex ungefär, så började vi med maten och lite sånt tacogratäng som blev as god, fast va inte så hungrig eftersom jag stod och tryckte i mig en massa godis innan haha. Sen så typ fixade vi i ordning lite, så kom anton och viktor så gjorde vi inte så mycket satt och prata och skratta en massa, och sen kom adrian och victor. Haha orkar inte säga allt vi gjorde för det skulle typ ta ett år, men hittade en massa klotter på min rygg idag går knappt och tyda vad det står haha.
- Hög musik och hela köret, gud vad jag skratta.
Idag är jag helt sjukt trött så ska bara ta det lugnt och typ sova, får lite dåligt samvete eftersom det är jätte fint väder ute idag med, kanske tar en promenad sen eller något. Hittade gamla lösnaglar här hemma i en låda har glömt att jag har glömt att jag har köpt, funderar på om limmet har torkar men vet inte, får kolla det sen.
nu ska jag kolla lite bloglovin inlägg sen får jag se vad jag hittar på, om jag ens orkar.
- bild ifrån fredags, vrid på huvudet


Kommentarer
Sara

Jadå, själv då? :)

2011-02-20 @ 12:31:09
URL: http://amicita.blogg.se/
bbiina, mitt liv i ord å bilder

Hejsan fin blogg! Hur är det?:)

2011-02-20 @ 13:20:36
URL: http://bbiinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0