DJ what you waitin for?

Haha, tråkig blogg här nu känner jag vaaahhh, nej men har faktist inget att blogga om.
Och liksom kul att bara skriva om vad man gör hela tiden? eller iofs det är ju därför man bloggar men ah. Orkar inte.
Har inte bloggat på as länge, men iaf i fredags så va jag med emma dannie lina och lisa trevligt trevligt visar upp lite bilder senare i inlägget. Och igår så var elina ensam hemma så då var jag och ida hos henne lite först och lagade tacos och hade det mysigt, sen så kom freddy anton och hampus och hämta oss med mopparna och åkte till donken där vi var och snacka lite åså. Haha hampus fick skjussa både mig och elina och jag lovar att jag typ aldrig har varit så rädd i hela mitt liv, för min hjälm var typ helt cp och alldelles för stor så var as rädd, men ändåå var det sjukt roligt! Aja sen efter donken åkte vi hem till Elina igen tack och lov åkte jag och elina på varsin haha. Dom stack lah hem vid halv två eller något kommer typ inte ihåg. Nu ikväll har jag vart på gudstjänst där vi sjöng, haha första låten gick lah sådär eller vad säger du ebba? Aja nu ska jag ut och träffa lite people cya!





tråkiga bilder men ni överlever hoppas jag


Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 14:02:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
lovisa

Har du haft en fin påsk?:)

2011-04-25 @ 10:14:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
F E L I C I A

såg inte några tråkiga bilder !

btw, fin blogg!

2011-05-01 @ 19:54:00
URL: http://fallizeh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0