tisdag morgon, hemma

HEJ! nyvaken sjuklingen här nuu, kunde tydligen inte gå till skolan idag heller, så det får väl bli imorgon då.
kommer nog missa en hel del på svenskan idag eftersom den lektionen är runt 2 timmar, *suck*
det värsta är att jag kommer att få jobba järnet för att komma i kapp..
har laddat ner några filmer nu som jag ska kolla lite på, hoppas verkligen dom är bra!
känns som om bloggen har blivit väldigt tråkig nu.. vet faktist inte riktigt hur jag ska göra för att få den roligare.
tror nästan jag måste ha något ''att gå efter'' (tex. fotoblogg, modeblogg) ah ni fattar nog. fotoblogg vill jag verkligen inte ha eftersom jag inte tar kort över huvudtaget nu.. lite synd.

Aja ska nog kolla lite på film och försöka somna om!
Bloggen kanske ska handla om ego pix? ahah, känns som om jag inte laddar upp några andraa bilder en ego bilder^^
PUSS

jomen tjena snygging :o


Kommentarer
awwesomee

fin design.

kolla min blogg & släng en kommentar? :)

2010-10-05 @ 09:56:10
URL: http://awwesomee.blogg.se/
becca

Fin blogg! Gå gärna in på min blogg och kommentera! :)

2010-10-05 @ 10:23:07
URL: http://alltidsoder.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0