PH

Jag har inte kommit på ngt att skriva om.
liksom vardag känns ju lite tråkigt känns som om jag behöver ngt mer att skriva om.
sitter och kollar lite på bonde söker fru nu och väntar på att paradise hotel ska börja, *suck*
idag har jag varit på utveckling samtal drygt:o men det gick bra, sedan åkte jag direkt till konfan vi gjorde inte så mkt, fika lite och pratade om tysnadspärlan och sedan sjöng vi lite, eftersom det var om tysnadspärlan idag sjöng vi ''jag går och fiskar'' med per gessle haha.
åkte hem tjäkade lite och nu sitter jag här i soffan och softar ^^
fått hem amelia idag med så får lah gå och läsa den sen med, tror jag kommer somna tidigt idag sjukt trött!
nu ska jag fortsätta vänta lite på att paradise hotel ska komma ut, och plugga lite till på franskan trååkkiiiggt.
skriver mer snart! PUSS


Kommentarer
Helen`s Fashionblog

Nice..

Ta en titt på min blogg:)

Gi en gave som varmer...

Takk

2010-11-10 @ 21:36:15
URL: http://helensaevik.blogg.no/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0