makeup



jag vet AS mobbade bild.
min första sotning är gjord, visar bättre bilder när jag hhar tagit på själva ''ögonlocken''

okej, hej!
sitter i soffan med min syster och moder och kollar på en film mamma köpte igår.
ska berätta lite om helgen tänkte jag eftersom jag inte har bloggat någonting.
i fredags efter skolan åkte jag till gekås med cornelia och fanny hade jätte kul!
och hittade det jag behövde även denna gång.
somnade hyffsat tidigt på fredagskvällen, sen på lördagen kom fanny hit så gjorde vi lite i mitt fotobalbum (visar någon dag) sen på kvällen kom ida för jag var ensam hemma så satt vi och kolllade på film snacka skype och ah lite allt möjligt, haha vi somnade i soffan och vaknade i min säng, helknäppt aja.
nu sitter jag här och sööftar har precis fikat, känner att jag är grrryymt trött.
ska typ sova lite nu
sen ikv blir det pizzaaaaaa MUMMSSSS!
hörs snart puss<3


Kommentarer
Julia Jias

haft en bra start på veckan? :)

2010-11-22 @ 15:54:05
URL: http://jjias.blogg.se/
Ninnis fotoblogg

Vad fin du är!

2010-12-05 @ 17:41:10
URL: http://missebonie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0