trött like hell?

jag är svin trött!
antagligen efter att dagen i skolan har vart såååå låååånnnngggg.
klockan börjar dra sig åt fem, och fotbollen börjar halv sju så jag får väl stoppa i mig ngt, och leta upp fotboll sakerna :)
som ni ser har jag smilisar nu, meckade lite med det innan.
när jag kommmer hem sen från fotbollen ska jag se på bella tyra show tror jag och duscha förstås!
imon är det fredag sjukt skönt med helg igen, rätt bra skolvecka (ingen skolvecka är väl kul) men alltså vi gick ju bara fyra dagar, eftersom det var studiedag i måndags, sen slutade man klockan kvart över tolv i onsdags, så då slapp man en del juh, och bäst av allt  ingen LÄXA! men nu har jag ju en iofs till på onsdag nästa vecka men ändån, jag ska kunna räkna upp till hundra på franska, villket jag måste plugga mkt på för det är så svårt efter 60 och uppåt.
aja jag får väl avrunda det här lilla inlägget nu.
pus (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0