mys dag :)

hej, förlåt så himla mycket för att jag inte har skrivit men dte är bara för att jag hann inte i skolan och hade inget roligt att skriva så det sket sig. sen imorse skulle jag lagt ut min outdit men jag hann inte så det sket sig också ;)
men idag var jag först pappa och fixade bankomat kort och id-kort.
sen mötte jag upp cornelia och dannie för att fika efter det gick vi till kicks jag köpte maskara , och cornelia typ puder.
jag har vart sjuuuuukt trött idag, men det har funkat. har även pluggat väldigt mycket matte idag.
jag kan typ allt utom några saker som jag inte kan. och det skrattar jag bara åt när pappa försöker lära mig.
imon sover lisa här så vi får väl plugga lite då med.

köpte juh en nu maskara, ska prova den iaf.
någon som vet om den är bra?


Kommentarer
lisa

duvet xd skoja du har ju provat den hos mig

2010-03-29 @ 19:25:32
URL: http://lisaabengtsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0