kvällen igår, LOVE

kvällen igår var verkligen as bra.
ioaf för mig, fanny och ida spydde typ efter 4 powerking på mindre en timme, lite osmart.
aja det var otroligt kul det iaf. idag har jag sovit faktist när jag kom hem, eftersom jag somnade vid halv fem imorse och vaknade vid nio på morgonen så fick ju inte så mkt sömn hehhe.
men hursomhelst har min dag inte varit särskilt märkvärdig.
just det! jag kollade min mejl innan, skulle rensa eftersom jag har för många olästa.
så bara kollade jag, igenom lite fort så hittade jag ett mejl där jag hade vunnit en ring från chanto.blogg.se ( ≤-- länk)
första tävlingen jag vunnit ngt på (y)
det verkar som att väldigt många skolor i sverige har studiedag idag.
inte mkt mer att skriva faktist, hörs imon! / linnea




Kommentarer
ida!!!!!!!!!!!!!!!

linnea ni lovade ju att inte beräätttta det för ngn! ;O

2010-03-18 @ 10:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0