gör jag ngt annat än att plugga?

det känns verkligen som att jag inte gör annat än att plugga.
men liksom man får ju bara skit om man inte har gjort läxan?
sen vet jag inte om det kommer in i betygen sen men dte hoppas jag nte.
liksom jag är nästan alltid i skolan?
vafan ska vi plugga hemma med dåför?
det ända vi ''elever'' gör att plugga och lägga ner en jävla massa onldig tid av våra liv till att plugga.
vi borde fan få betalt för att gå i skolan!
vi är i skolan ungefär 6 timmar per dag, sen måste vi läxläsa efter vi kommit hem efter en lång skoldag. man hinner fan inte ha ngn jävla fritid.
FAN vad jag är trött på det här nu. men liksom vem vill ha ett skit jobb som på macdonalds hela sitt liv?
bäst att ligga i nu.
men fuck vad det är jobbigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0