fanfanfanfanfan!

jag är som in i helvete, jag är sjuk och ebba åker till thailand idag fan!
hon ska vara borta i två veckor och jag får inte äsga hejdå :(
äkta mig att bli sjuk såhär innan!
aja jag får vänta två veckor till, dessutom är jag sjuuuuuuukt avundsjuk för att ebba ska till exakt samma hotell och ställe som mig. aja jag har gettt henne lite tips och hoppas hon solar och badar lite åt mig med.
hursom helst är jag sjuk har ont i halsen och i huvudet, det suger.
jag hoppas verkligen att jag kan komma till skolan imon för jag har ingen feber men om jag går till skolan idag kanske det blir värre och ah. det är bättre jag stannar hemma och vilar mig.
nu kom pappa med alvedon så jag hoppas det lägger sig.
jaha vad gör man när man är sjuk? jo man har ingenting att göra så man ligger bara ner och glor på tv/film
intressant va? ah så kommer iaf min dag se ut..
jag återkommer sen! / linnea :)


Kommentarer
Mikaela

Hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-24 @ 08:50:20
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0