6 timmar , jag döööörr

hejdär, nu har jag börjat blogga igen asåå, jag har ju bloggat hela tiden men nt på allvar.
anledningen har vart för att jag inte har haft ngn header jag vart nöjd med och då blir det så.
men nu är jag skita nöjd med min design och header, som cornelia gjort.
hon är verkligen duktig! aja ikv är det tjejkväll hos ida med tjejorna jag längtar enormt n´mkt dit.
det är 6 timmar kvar och tiden går så jäkla segt. jag tänkte faktist slänga in några bilder från thailand.
ni har ju någon bild från thailand i headern men inte så stora, så lägger in det strax.
annars ska jag väl packa strax åså.
vi hörs sen.
love / linnea


Kommentarer
lisa

samma övertext och samma textstil som mig..

2010-03-14 @ 14:51:38
URL: http://lisaabengtsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0