största frågan..

i mitt huvud just nu är ''kommer det bli varmt idag eller inte?''
på dom flesta sidor jag har kollat på säger att det ska bli sol/molningt och runt 18 grader hela dagen, så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, något varmt , eller typ shorts, jag tror faktist att jag tar på mig ett par jeans som jag kan vika upp sen. skolan idag kommer att suga, vi har jätte långt innan lunch, med en massa tråkiga lektioner, sista två timmarna efter lunch har vi svencka och då ska vi kolla på någon film så dte är helt okej.
efter skolan jag typ bara hem, och sen blir det fotboll!
får väl se om jag överlever denna sjukt tråkiga skoldag, villket jag nog kommer att göra (hoppas  jag..) ;)
nu ska jag göra mig en macka, och dricka ett glas juice.
puss&kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0