KLOCKAN SPRINGER IVÄG

Då var man hemma efter träningen, har duschat och gjort i ordning mig, och pymas byxorna sitter på!
Sitter vid tv, nt för att det är något att kolla på, men kollar väl mest in i datorn?
Träningen iddag gick hyffsat bra, den var sjukt rolig men jag var lite okoncentrerad och trött typ, ska bädda ner mig i sängen och kolla på en film nu eller ah, strax.
Jag hoppas vekrligen att min bikini och klänningen jag beställt från h&m kommer snart, att det ska ta sån tid? jag orkar nt har typ väntat i en månad på att det ska komma nu.
Jag har världens skönaste och sötaste pyamas byxor, dom är hur sköööna som helst typ i linne tyg, liksom tunna, så man svättas verkligen inte i dom, plus att det går att vika, eller asså sätta upp dom typ i en knapp, villket är otroligt skönt!
tips att köpa, dom finns på h&m 149 :-


(sjukt dålig bild)


Kommentarer
Sandy

sv: Ohja (: Tack så mycket detsamma! ;D

2010-06-01 @ 21:17:35
URL: http://sandyhall.blogg.se/
lana

tac så mycket! :):)

2010-06-01 @ 21:30:17
URL: http://lanabeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0