klago inlägg?

fan med! ni fattar inte hur ont jag har i min tå!
den är typ infekterad med, har nämligen fårr ett sår mellan min lilltå och den brevid nu är det infekterat då som sagt och det svider och kliar som ini helvete!
min förkyling som jag trodde var borta är tillbaka villket suger.
och vad är det här för jävla skit väder? och det här ska kallas sommar lov..
____________________________________________________
förlåt för detta tråkiga inlägg men jag har ingenting att skriva om, eller inget intressant;)
har inte tagit några nya kort så kommer lägga in några som jag tog för ett par dagar sen.
är iaf ensam hemma nu eller min lillasyster sitter där nere och kollar på film men mamma och pappa är och jobbar. sista veckan jag kommer att kunna uppdatera nu innan jag drar till övik på lördag får se om jag kan använda det mobila bredbandet på min data också eller om det bara går på min pappas får se. kommer att stanna där i drygt en vecka, kanske skriver något litet inlägg, men om inte så vet ni varför!

det var väl inget mer att säga, ska sitta och rensa fotbollsbilderna nu, lägger nog upp dom sen.
PUSS


Kommentarer
Yiyi [Foto & Design]

Sv: vad var det för epost-adress du hade till bloggen?

2010-06-15 @ 11:03:43
URL: http://designflower.blogg.se/
Yiyi [Foto & Design]

Sv: Det funkar inte :O

2010-06-15 @ 12:13:48
URL: http://designflower.blogg.se/
Yiyi [Foto & Design]

Sv: okej. Har lagt in koden nu :)

2010-06-15 @ 13:47:08
URL: http://designflower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0