segast..

pluggpluggpluugg ;o
GAAAAHHH! jag blir galen jag bara hör ordet! har suttit hela dagen nu.. orkar verkligen inte mer nu så jag tar en liten paus. det blev inget stan idag efterso jag var tvungen att plugga villket inte var särskilt bra. aja hade ändån inga pengar så kunde inte tatt bussen hem. ska nog ner på onsdag ist för att ta kort till mitt ID och bankomatkort som jag fick i födelsedags present kommer då även att sätta in mina tusen kronor där.
jag har tillfällig header tillsvidare. vet ni varför?! för att JAG tappade mig helt totalt. jag tog bort alla bilderna det var inte så smart för nu går dom inte att visa, på bloggen (suck).
ska nog ta lite kort nu ha det fint! / linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0