let's dance..

jag ser på let's dance, och gissa vad jag hatar det.
dessutom sitter jag hos mormor och morfar -.-
JIPPIIEEE! eller inte. jag vill bara hem ärligt talat.
jag har inte bloggat ngt idag pga att jag har sovit typ hela dagen, kollade på avatar så somnade jag.
tror jag ska se den igen ikväll när jag ska gå och lägga mig elr ngt. stina ligger bredvid mig oc sover.
inatt frös jag som ini helvete helt sjukt kallt var det, värme fläkten hade stängt av sig.
det var ju inte så bra?
det var väl allt jag hade å säga tror jag, kommer jag på ngt mer skriver jag det sen :]



glöm inte tävlingen som avslutas ikväll klockan 12.00


ha det bra / linnea


Kommentarer
avin ;*

röstade på dej, (a'

(y'

2010-01-22 @ 21:04:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0