jag ute på landet (?)

är just nu hemma hos mormor och morfar? låter inte så roligt va?
dessutom bor dom på landet!!!!! jag tror jag dör av tråkhet...
tur är att do har internet. varför jag är beror på att mamma och pappa har åkt upp till övik.
får se om jag överlever dessa dagar, men jag tror jag klarar mig ;)
skolan idag har varit helt okej, att åka pulka var helt klart bäst slog mig en del, men det blev smällar man får ta om man ska ha det kul ;)
svenskan var också bra för då fick vi nämligen se på film butterfly effect den var bra men jävligt förrvirrande, ska ladda ner den sen. JAG VILL HA AVATAAAARRRR! skulle fått den va anton idag men det var ngt orkade inte lyssna.
hoho jag hade inte tränat på engelskan idag hade helt glömt bort det igårkväll.
igår var jag förresten på stan med ida mke mysigt. jag skaffade mig ett litet kort till mitt blivande ID kort, som jag vill ha nununu! men jag får vänta.
jag håller på att frysa ihjäl här nu brrrrr!
just det!! jag är med i veckans blogg så glöm inte att rösta på mig (klicka på länken nedan)
nu ska jag fika lite.. ha det fint! / linnea

länk: http://detallasnackarom.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-tavling-d.html#comment


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0