heybloggen!

hejsan, sitter i mittt rum nu.. jag har verkligen tvingat mig till att skriva nu och jag lyckades.
jag ska fan skriva mer. eller iallfall försöka men ibland kännst det helt meningslöst, sitter ich kollar på river side nu har latat mig hela dagen. men har vart så jäkla trött. men ska ta tag i skolan nu. imon är det fotboll och jag är inte pepp på det, så nu ska jag försöka ha kul på det också..
funderar på en liten tävling här på bloggen får se hur jag gör.
ska snart se på familjen annurlunda, haha så kul som det är 12 barn he-he.
aja fanny är hemma nu och det är skita bra, kommer att träffa henne imon i skolan känns skönt nu nr hon är hemma.
skriver kanske sen. ha det bra puss <3


Kommentarer
Anonym

kul! :D lägger upp finalisterna efter klockan 12 inatt :D så då ser du om det blev du ;)



allt bra ikväll då?

2010-01-11 @ 20:23:59
URL: http://emmelist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0