dagen har varit toppen!

dagen idag med ebba har vart super rolig först när jag kom värmde vi lite mjölk och stekte korv sen åt vi korrv och makaroner. sen fixade vi klat oboyen.
vi gick ut i hallen och klädde på oss och började gå mot pulka backen.
haha det gick ingen vidare när jag skulle försöka dra ebba på pulkan hehe ^^
när vi kom dit typ åkte vi en gång sen byggde vi ett litet gupp som vi skulle åka på.
vi skulle åka två på snow rasern på guppet haha både jag och ebba flög av och det hände om och om igen haha.
sen gick vi hem och såg på lite film, kul var det :]
aja nu sitter jag hemma och fryser fortfarande har satt på elementet nu så det ska nog strax bli lite varmare jag ligger ner bäddad i min mysigt va?
he-he inte när man fryser..
har inte en aning om vad jag ska hitta på nu kanske sätta upp min magnet tavla? får se.
ikväll ska jag iaf läsa! twilight är så sjukt bra kan inte sluta läsa xd..
men om jag inte skriver mer sen vilket jag nog kommer att göra, men om så godnatt, kram / linnea


Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-06 @ 20:55:19
emmelist

godmorgon! pigg och rask idag? :)

2010-01-07 @ 08:28:55
URL: http://emmelist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0