åter igen dålig update ,

hejpåer, jag sitter just nu i min soffa och har fixat designen den blev inte bra alls men eftersom jag var så himla trött på den andra så nu får ni försöka vänja er med denna nu också. jag upptäckte nu en sak som jag bkev jävligt sur över min lilla länk til att följa mig via  bloglovin eller vad man nu ska säga har försvunnit när jag kodade ihop min nya design så nu äör jag sur, verkligen ingen bra start på året (;
ska fråga cornelia så fort hon loggar in på skype. idag har hag vart på new moon lite sent jag vet men jag ville gärna se den och det har inte blivit av innan. så det fick bli idag. jag blev lite besviken trodde faktist att det skulle vara mycket bättre men nehe den var ganska dålig faktist. men helt okej, trean och fyran blir säkert mycket bättre så det ser jag verkligen fram imot att se dom på bio! nu är det bestämt att jag inte ska med på begravingen till farmor för att jag inte kan få ledigt från skolan lite surt faktist menmen, vi åker upp till övik sen iallafall i sommar för att rensa ut huset åså.
det ska vi sälja och då hör anexet och hela den stora tennisbanan till huset. hoppas dt flyttar dit ngn vettig så man kan få vara där iallfall. hur som helst ska vi ha kvar sommarstugan och sen äger vi ju hela marken eller skogen jordgubb landet bastun bryggan ner till sjön åså så vi har ju kvar lite där. vi ska förhoppningsvis inte bygga upp utedasset utan istället bygga dusch och toallet. sen får man väl ta det som det kommer.
imorgon skulle jag igentligen också gå på bio med daniella men hon skulle tydligen vara med jamie eftersom dom skulle sova så det blir inte.
skriver sen pusss.
hittade en riktigt härlig bild på en lime. tyckte den var riktigt fräck ^^ skoja men tyckte den var fin :]


Kommentarer
avin

fin, har du tagit kortet?:]

2010-01-03 @ 23:10:02
corneliia

aa, sjukt jävla bäst va den! :ooo

<3

2010-01-04 @ 23:15:25
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0