39 minuter sedan...

det var 39 minuter sedan jag skrev ett inlägg senast (jag är duktig nuuu va?)
kommer därimot inte skriva mer sen under dagen kanske någon gång innan två för att ssen ska jag till ****.
ahhaha skoja ;)
nej men sen ska jag till ebba, vi ska typ gå till pilbågeskytte banan och åka pulka och ta med mackor och oboy.
mysigt värre ;d
fint väder är det ute nu med, härligt. jag är helt klar nu ska kanske ta en pannkaka med lite sylt (för jag har inte ätit fruktost) så jag ska nog ta och äta en sånn. sen kanske jag går och postar ett brev om jag hinner jag får se..
annars vet ja inte vad jag ska hitta på. kanske bädda min säng eller ngt i den stilen och lägga mig och läsa den otroligt braiiga boken? hmm, får se vad jag gör.
kanske ska göra en sån här lista innan jag stänger datan?

Dagens mående: toppen!
Dagens person/personer: Ebba mlr ;d
Dagens låt: pitbull hotelroom
Dagens klädsel: svarta termo leggins tunika skärp.
Dagens smycken: diadem?
Dagens vill ha: för mycket ;o
Dagens roligaste: pulkaåkande/ebba
Dagens tråkigaste: vänta..
Dagens planer: åka pulka med ebba, sen hitta på ngt.
Dagens längtan: thailand!
Dagens saknad: Sommaren.
Dagens tv-program/film: twilight/new moon.
Idag har jag insett: att det är mycket snö (hahaha)


det blev att jag gjorde det. det tog ungefär en hav minut hahaa.
aja ha det fint/ linnea


Kommentarer
Erika

Sv: Tack så mycket! Nu följer jag din med.. Allt bra annars? :)

2010-01-06 @ 13:02:22
URL: http://priggles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0