sitter i vardagsrummet. ovanligt (?)

hej på er! längesen nu?
tänkte egentligen lägga upp ett video inlägg om varför jag nu inte hat bloggat på ett par dagar.
men dom blev verkligen helt fail!
så skriver ist, jag borde egentligen göra lite mer videoinläggg eftersom jag tycker att dte är mkt roligare än att skriva hmm, får se.
idag var jag och resten av klassen då i falkhallen och såg på danny, faktist riktigt coolt egentligen.
gillar ju inte han, men dte var faktist riktigt kul, vi fick typ spela in en låt xd.
en kotte en kotte en kotteeee, osv.
sen om man typ ropade ngt, så svarade han riktigt coolt :)
tog inte med mig kameran, smart like hell? eller inte.
visste inte att man fick ta kort hehe...
det ångrar jag som fan! vi hade typ ett test idag i skolan som jag inte har tränat ngt på. men det gick bra ändån..
nu ska jag se på annurlunda familj strax. sen ska jag typ fixa i ordning lite på mitt rum, sen ska jag bara soooftaaa!
nej men typ nt mkt. börjar halv tio imon, jäkligt skönt måste jag säga.
just det har vart hos fanny idag med, super mysigt. vi typ målade naglarna (kommer bild på det sen) och gosade med hennes söta kattt unge dom fått igår. otroligt söt, kanske lägger upp bild på det sen med.
men annars om jag inte skriver mer ikv. så får ni ha dte fint!
kisses  / linena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0