sista inlägget :'(


hej, dåliga nyheter. det här är sista inlägget innan thailand :(
tårkigt värre..
men jag kommer ju hem om två veckor ungefär. då kommer jag blogga som vanligt igen.
dagen har tillbringats med ida vi har typ sett på film och ätit lite popcorn. mamma har gjort ngn god mat så ska nog snart äta. imon blir dte ishallen med nästan alla tjejer i klassen kul!
börjar klockan tio och lsutar ett as bra juh! sen åker jag hemmifrån klockan 4, och planet går klockan 8 från göteborg.
då blir det definitivt inge bloggande men jag kanske kan blogga sen på flygplatsen.
annars får ni ha det super bra!  kram/ linnea



Kommentarer
lisa

älskling ;(((((((



men du slutar vi slutar två

2010-02-17 @ 19:12:46
URL: http://lisaabengtsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0