OUTFIT

Hej! förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting idag, men har varit ute och åkt hela dagen.
skulle ha ett ''promenadband'' från rusta, men det fanns inte i halmstad så åkte till helsingborg där det också var slut, ahhah, åkt bil hela dagen *suck* men det skulle komma in igen imon i halmstad så det blir nog inte så lång bilresa imon skönt!
har inte gjort någonting idag faktist förutom åkt bil, fixade lite i garderoben innan, och bäddade rent med mitt nya påslakan som jag fick i julklapp, så nu är dte hyffsat städat inne på mitt rum.
visar bilder på påslakanet och sånt sen!
ska gå och fixa lite varm choklad nu med grädde, MUMMAAA!
pusss..

DAGENS OUTFIT:


Tröja-Cubus    ||     Byxor-GinaTricot.


lätt klädsel idag, orkade tänka på det så slängde bara på mig ngt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0