NYTT PÅSLAKAN!

Hej! hahha har flängt med bilen idag med och hela dagen bara sprang iväg. först idag när jag vaknade vid elva gick jag upp fixade mig sen stack jag med pappa till telia för att fixa ny mobil till han så jag kunde på hans gamla (visar sen) just det vi har fått ny bil nu med grymt! aja sen när jag kom hem åkte jag direkt till varberg med mamma för att köpa rullbandet, sen in på elgiganten och fixa tvättmaskin sen ifrån varberg åkte vi vidare till ullared för att lämna tillbaka en tröja på en affär utanför gekås. sen sprang vi in på gekås fort och köpte ett par skidbyxor till mig eftersom dom andra var för små. blev ett par vita, skulle egentligen ha några as fina som var i snowboard model, men dom fanns inte i min storlek så ah, fick bli ett par vita.
Nu sitter jag här och ska strax kolla lite oth och sedan montera ihop rullbandet.
hörs snart pussiii!
påslakan och sängkappa jag fick på julafton.
(visar upp allt eftersom)


Kommentarer
Emma

Kan du se skillnaden på vad som är sant eller falskt? ;)

På bloggen kan du nu hitta sju punkter om mig där en av dem är falsk!

Vilken tror du att det är? ;)

2010-12-29 @ 17:37:14
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
emelie

tjaa, vad hittar du på då? :)

fiin blogg !

2010-12-29 @ 19:25:38
URL: http://emeliiiiiea.blogg.see


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0