NEWS FROM GINATRICOT



199:-        ||      249:-       ||      99:-



Nyheter för dagen.
Detta gömde sig bakom luckan i ginatricots kallender.
måste säga att jag älskar legginsen.


Idag.
snöar det jääättte mycket, och jag älskar det!
även fast jag  hatar vintern har jag det hellre kallt med snö, än kallt utan snö.
Idag vid halv tre ska jag möta upp elina för att gå tomtepromenad, hoppas att jag vinner denna gången asså!
brukar alltid ha tur på slut nummret, så jag hoppas det håller i sig i år med!
sen lite senare ska jag vara med på lisas släktkalas, eftersom hon fyller år imon, blir riktigt kul måste jag säga!
bloggar nog lite mer sen.
PUSS OCH KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0