otroligt!

jag var på min lilla systers disco igår och hjälpte till, det är helt sjukt hur så småglin kan vara så jävla kaxiga. dom kom och hade fyllt små cola burkar med vatten och sa att dom skulle ha pengarna tillbaka för att det var vatten i och att dom tydligen hade blivit ''lurade'' jag bah: eh jag tror inte vi skulle sälja cola burkar med vatten i?
och han fick typ damp, hahaa jag orkar inte med sånna xd. sen var det tusen tjejor i femman (som jag redan vet vem det är) som stod och glodde så typ ögonen rammlade ut, fan vad  irriterande det var! aja det var kul ändå skulle vart kul om någon hade hängt med men typ ingen kunde. nu sitter jg och kollar å något hemskt program med flodhästar som typ försöker döda människor åså, det är typ as äckligt ;s
idag ska jag sova hos dannie för hennes föräldrar är inte hemma, så jag och lisa ska sova där. men innan det ska jag åka och kolla på dansuppvising ska bli kul att se! nu ska jag fortsätta se lite på tv. så hörs vi sen! /linnnnnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0