godmorgon, tröttisar:)

godmorgon, jag är rätt pigg idag.
eller jag somnade ju rätt tidigt igår, men har ju knappt sovit ngt nätterna innan.
jag var ju på fotbolls läger i helgen, det var sjukt kul verkligen mkt skratt, men allt för lite sömn.
är inte speciellt sugen att gå till skolan idag, eller det är jag ju aldrig men är rätt seg efter en veckas lov nu.
jag har franska prov snart så det är väl bara att börja plugga till det.
vad ska ni göra idag?
jag ska nog inte göra så mkt, plugga om jag har några läxor och sånt. jag har ingen lust att visa mig idag, för ser helt unken ut. just det ebba kom hem häromdagen, har saknat henne sjukt mkt!
jag skriver kanske när jag kommer till skolan får se:)
annars får ni ha en fin dag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0