det är fredag

och vet ni vad? jag älskar det!
ikväll ska vi typ till fanny, sen imon blir det göteborg. ska se om jag hittar något som jag egentligen tänkt att beställa, jag hoppas iaf att jag hittar mycket! jag har nt haft lust att blogga så jag sket i det, har heller nt haft tid.
men jag kommer nog ta igen det nu hoppas jag, men eftersom jag ska till göteborg imon så kommer det kanske inte bli så mycket bloggande då heller, det är ju på kvällen jag får skriva om min dag, och visa upp det jag har köpt (om jag ens hittar något) jag ska upp till lisa snart så ska vi cykla upp vidare mot skolan, är verkligen inte sugen på att gå dit idag men det är man lah aldrig? just det sen måste jag verkligen ta tag i franskan, jag kan det rätt bra, men det är nog bra att träna lite extra på det så att jag nu kan få bra resultat:)
jag skriver sen!
ciao/ linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0