fiiikaa

hejsan,
har precis fikat, stora kanelbullar med saft, riktigt goott!
nu har jag bestämt mig för att sätta mig ner och kolla på wallander.
imon blir det skola om jag inte får ngn feber under natten, men det är nog ingen risk.
jag har precis tagit reda på att jag har fått nickel allergi i mitt hål i öra, och det svidet sjukt mkt.
jag blev inte nöjd med mina förra naglar så gjorde om dom, det blev fransk mannikyr.
men nu när man är sjuk så är jag helt skakig i händerna så dte blev inte heller så bra..
om jag kommer till skolan imon så komme rjag nog vara med ida.
o hon kan men dte hoppas jag, annars kommer jag säket att vara helt uttråkad.
hade verkligen velat vara frisk idag, det är ju marknad åså, så det hade vart kul.
men nej, det får bli någon annan gång, nu börjar filmen så kan typ inte skriva mer, lägger ut bild sen på naglarna.
kramm linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0